Let's start

 2009.02.20. 13:55

Nézegettem itt a többi blogot. Mind olyan értelmes. Mind ad valamit. Hát szerintem az enyém nem fog. Pusztán arról van szó, hogy itthon ülök betegen, nem tudok magammal mit kezdeni ( bár ez általában így szokott lenni ) és elolvastam Lakatos Levente Legyél sikeres fiatal c. könyvét. Igazából csak azért vettem, meg mert megláttam őt a borítón és arra gondoltam, nem írhat hülyeségeket egy olyan ember aki így néz ki. Aztán rögtön a második oldalon ott volt róla egy régi kép... nah jó azt inkább no comment. Lényeg a lényeg, hogy elovlastam és rámtört valami féle pánik keveredve világmegváltó hangulattal. Elég sok dologban jó vagyok ( ez nem ego csak felismerem a képességeim ) de igazából engem még soha semmi érdekelt úgy igazán. Csináltam mindent mert tudtam, hogy csinálnom kell. 16 vagyok, tudom ráérek még világot megváltani, de nagy baj ha már most el akarom kezdeni?

Újságíró akarok lenni. ( mondjuk ezt nem biztos, hogy le kéne írni, mert akkor mindenki más szemmel olvas. " Kihagytál egy vesszőt..." stb. Tudom, volt már egy ilyen blogom, kereken egy bejegyzéssel. Feladtam, de ezt nem fogom.)

Apukámnak van egy újságíró ismerőse, aki azt mondta minnél előbb kezdjem el keresni a helyem.

Elég talpraesett vagyok, de be kell valljam itt elakadtam. Egyből az iskolaújságra gondoltam, fel is kerestem az IDB-t és közölték, hogy nekünk olyan nincs.

Szóval keresném a helyem, de nem tuodm, hogy hol.

A bejegyzés trackback címe:

https://videkivagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr49954836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsannacskaa 2009.02.20. 14:22:09

Szia!Hát hajrá én szurkolok neked!=) Az általad említett könyvet pedig el fogom olvasni(végtére is az én életembe is kéne vmi cél..)hát üdv:zs.*

habosvilla 2010.06.09. 21:51:16

Hé, hát akkor ne add fel a blogolást! Ez is jó lehetőség arra, hogy megismerjék az írásaidat.
Mikor annyi idős voltam, mint Te, akkor én mindig néztem a diákújságírós pályázatokat - azért van belőlük!
Meg menj majd el gyakornoknak önszorgalomból is bármelyik laphoz, hogy tapasztalatokat szerezz. Sokan szeretnének újságírók lenni, de sok az újság, hírportál is. Sok sikert!
süti beállítások módosítása